Avis clients France Trampoline

4.7 /5
21753 avis clients
5/5
July 27, 2021
Very happy with your service
5/5
July 27, 2021
Very good products. Fast delivery. Protective packaging. The kids are having a blast with the Slackline, Ninja course, and zip line. Very easy to install.
5/5
July 27, 2021
Very very good, I recommend it
4/5
July 27, 2021
Very good
5/5
July 27, 2021
The big problem is the delivery. For the rest, everything is very good, I was able to make some people happy
5/5
July 27, 2021
The service is very good!
3/5
July 27, 2021
Big delivery delay, however the reception of your services was very good, the person was very pleasant. The compensation was very appreciated by my son.
Réponse de France Trampoline - March 29, 2021
Hello and thank you for your feedback. We apologize for the delivery delay of your order. We are currently facing difficulties in restocking our products. Despite all our efforts to speed up restocking, we remain dependent on the carriers. We are doing our best to ensure our customers receive their products as soon as possible. We are glad that the gift pleased your son and wish you a good season on your trampoline! Best regards, The France trampoline team.
4/5
July 26, 2021
For my last order, no worries. However, for the previous order, you sent me a return slip for a trampoline net that did not match, but I still have no refund.
5/5
July 26, 2021
Very good delivery service
5/5
July 26, 2021
Nothing to report: Deadline respected, and product compliant
5/5
July 26, 2021
Very professional
4/5
July 26, 2021
Excellent after-sales service
4/5
July 26, 2021
The material is of good quality but getting the parts is very difficult.
3/5
July 26, 2021
Very long delivery time, but items received for warranty repair
Réponse de France Trampoline - April 22, 2021
Hello and thank you for your comment. We apologize for the delivery delay of your order. We are currently facing difficulties in restocking our products and unfortunately, we are dependent on the carriers, who at the moment, are not fulfilling their promises. We apologize for these circumstances and are doing our best to ensure our customers receive their products as soon as possible. Best regards, The France trampoline team.
2/5
July 26, 2021
Regarding customer service, the waiting time for the replacement of a defective jumping mat was very long...
Réponse de France Trampoline - June 1, 2021
Hello, thank you for your comment. We apologize for these circumstances and do our best to satisfy our customers as quickly as possible. Our customer service is available by phone and email (contact@france-trampoline.com) for any questions regarding customer service. Best regards, the France Trampoline team.
5/5
July 26, 2021
Good
5/5
July 26, 2021
Great games, the kids love it
5/5
July 26, 2021
Nothing to report
5/5
July 25, 2021
Very fast and careful shipping
5/5
July 25, 2021
Very seriously manufactured product
5/5
July 25, 2021
Everything was good from start to finish. Impeccable delivery, reliable, robust, and very effective product!
5/5
July 25, 2021
Online ordering process went very well. Delivery OK. Assembly rather easy, but you need to have 3 or 4 adults to do it in one afternoon. In the end, very good product and the kids love it!
5/5
July 25, 2021
Service in accordance with the order. Delivery faster than expected. Installation without problems following the brochure. I recommend this site.
4/5
July 25, 2021
Fast service and product performance as shown in the photo
5/5
July 25, 2021
Nothing to complain about, everything is great
4/5
July 25, 2021
Delivery times were respected, but it took 2 and a half months after the order. Some difficulties in assembling the T-joint piece with tube C. The trampoline meets our expectations, but the spring protection moves a bit during jumps.
5/5
July 25, 2021
Fast shipping and good quality material
5/5
July 25, 2021
Very good product as usual. Buy French, everything is said.
4/5
July 25, 2021
Very good product, some misunderstandings about the instructions but it does not hinder the functioning of the trampoline.
5/5
July 24, 2021
Very good
5/5
July 24, 2021
Precise and well explained, the site is easy to use and the delivery is very fast;
4/5
July 24, 2021
Very good site, fast delivery!
4/5
July 24, 2021
A mistake at delivery (1 piece out of 3 only) compensated by a very friendly reception to my complaint and an effective and quick handling. P
5/5
July 24, 2021
Item found easily on the website. Then quick and easy order.
5/5
July 24, 2021
Very good product
4/5
July 23, 2021
Good communication
5/5
July 23, 2021
Very good trampoline (oval 430). Delivery on time and as expected.
4/5
July 23, 2021
Quality trampoline, used by adults and children. Downside: delivery could have been very quick, but the delivery company had very inconvenient delivery conditions, it would have taken half a day to be delivered!
5/5
July 23, 2021
Very well-made site with ease of finding what you want. Impeccable order tracking.
4/5
July 22, 2021
Overall quality service but unlike the round trampoline, the assembly guide for the oval trampoline is not as clear. Additionally, one part was poorly machined, which did not happen during my last order. Finally, the Velcro strip provided is clearly suited to another model.
3/5
July 22, 2021
Well conforms to the announcement. Careful delivery
5/5
July 22, 2021
We are happy with this product and we highly recommend it... A real joy.. Everything is okay and according to the descriptions...
5/5
July 22, 2021
Product very well packaged. Clear assembly instructions. Relatively simple assembly. It is recommended to have 2 for more speed and ease in assembly. Materials and construction of quality at first glance and first uses; we will see over time if this is confirmed.
5/5
July 22, 2021
Very good product and well-followed order. Alerted about the restocking delay with advice to change the type of trampoline. Bought for children aged 3 and 4, they are delighted.
5/5
July 22, 2021
Super trampoline, the kids love it, it has a great bounce (jump up). The quality seems good, we will see over time.
5/5
July 22, 2021
Serious after-sales service: respect for guarantees, respect for deadlines, friendliness of staff
4/5
July 22, 2021
Very good Customer Service. Advisors - yes, in the plural because I called several ^^ - friendly, patient, courteous and helpful. Very good quality trampoline but assembly instructions almost incomprehensible for some parts. My husband spent 4 hours assembling the trampoline (Ovalie 430) yet he is used to manuals and structure assembly since he is a carpenter. ^^ There. a real "puzzle": a lack of logic in the assembly steps; some parts fall during assembly. At the bottom of the legs, the alignment of the holes in the leg does not necessarily match the clip of the feet; which forces either to disassemble the leg and put it back in the right position, or to use a trick to make it fall because the leg is firmly fixed to the upper attachment point... so you have to force. The assembly part of the net also lacks clarity as well as the installation of the protective strip.
5/5
July 22, 2021
Very good
5/5
July 22, 2021
Quality product corresponding to the description. Easy ordering and fast delivery. I recommend.
5/5
July 22, 2021
It's perfect
Be called back by an advisor

Did you not find what you were looking for?

We will call you back at no charge and answer your questions.