Avis clients France Trampoline

4.7 /5
21753 avis clients
5/5
September 3, 2018
N/A
5/5
September 3, 2018
Very good order tracking, with concern for customer follow-up over time. (Verification of the consistency of the ordered product with previous orders).
5/5
September 3, 2018
Perfect. Quickly shipped quickly received. The children are delighted!
1/5
September 3, 2018
The trampoline net received was not the one we ordered and we had to pay for the return of this net at our own expense in order to receive the correct one, which is unacceptable!
Réponse de France Trampoline - August 1, 2018
Hello, and first of all thank you for taking the time to leave us a comment. As with all our customers ordering a spare part for their trampoline on our site, we tried to contact you twice before shipping the net you ordered, to ensure it would fit your structure. We left you a message in this regard, then an email, both of which went unanswered. Your order was therefore shipped with the jumping net you had chosen, but since it ultimately did not fit your trampoline, the return was indeed at your expense for the replacement of the net. We hope, despite these delivery inconveniences, that this new net will bring you complete satisfaction! We remain at your disposal, the France Trampoline team
5/5
September 3, 2018
Product delivered meets my expectations and with a fast delivery time.
4/5
September 3, 2018
The product perfectly matches what we wanted
5/5
September 3, 2018
Very good.
5/5
September 2, 2018
very simple, serious in delivery
5/5
September 2, 2018
Serious and very fast: 3 working days
5/5
September 1, 2018
I RECOMMEND FRANCE TRAMPOLINE
5/5
August 31, 2018
Quick contact by phone, very good knowledge of the products and fast shipping by carrier and especially reliable products appreciated by my grandchildren!!! A quality after-sales service deserves 5 stars thank you France trampoline for this made in France product ***
5/5
August 31, 2018
order and delivery compliant and fast
5/5
August 30, 2018
Very precise technical information by phone. Fast delivery. Product of very high quality (Wow 430). Easy assembly, even alone! Happy children so satisfied parents!
4/5
August 30, 2018
Quality trampoline that meets our expectations. Once assembled, the feeling of solidity and robustness is there. Time and use will confirm or not this very positive a priori. Easy assembly but the quality of the instructions could be improved regarding the attachment of the hooks of the protective band for the springs. Note that the video available online was made with different generations of attachment for this protective band
4/5
August 30, 2018
short delay for receiving the order, impeccable telephone information service, sending a wrong item quickly corrected with customer service, I recommend this site
4/5
August 29, 2018
good service and good responsiveness
5/5
August 29, 2018
Very good advice on the phone before placing an order to change the trampoline net. A big thank you to the team
5/5
August 29, 2018
product compliant and delivered quickly
5/5
August 29, 2018
Fast delivery on appointment. The trampoline seems solid and of quality; the assembly instructions are clear, the installation of the springs in particular requires strength but it can be done. My 4-year-old granddaughter is delighted! Satisfied with my choice.
5/5
August 29, 2018
Great! Very fast my package arrived well, I am really happy.
5/5
August 29, 2018
Apart from a last-minute change of delivery day, the deadlines were respected and the delivery person was very friendly! The product is absolutely perfect, meets my expectations, easy to install and my children love it!
5/5
August 29, 2018
Trampoline of very good quality at a very reasonable price
4/5
August 29, 2018
good service
3/5
August 28, 2018
Too bad the product met expectations only issue delivery longer than expected, and since we were on vacation we could hardly enjoy the trampoline that the grandparents had bought
Réponse de France Trampoline - August 10, 2018
Hello, Thank you for your comment. Although the delivery of your trampoline did take place within 5 working days after shipment as announced on the site, we are sorry that this delay did not bring you complete satisfaction and understand your disappointment at not being able to enjoy your trampoline as planned. We apologize for this inconvenience and remain at your disposal for any questions. The France Trampoline team
5/5
August 28, 2018
very good service I recommend for the seriousness: phone call before order confirmation.
5/5
August 28, 2018
Perfect
4/5
August 28, 2018
Meh, At the time of my order, the basketball hoop offered as a gift did not get validated. I had an online advisor just after who told me she would add it to the delivery pallet, but that was not done. It's a bit meh.
5/5
August 28, 2018
Very well guided in my choice by phone.
5/5
August 28, 2018
Easy order, a lot of details on the product characteristics on the website. Free and very fast delivery by carrier. Upon receipt: very nice product.
4/5
August 28, 2018
Fast delivery and good product. The delivery by the carrier was tedious, I do not recommend DPD. Then the product is okay, except that for a 80 spring jump mat ordered, the one we received has 81 rings!! this is not very disturbing in itself, but it creates a wrinkled area at that spot. Not very aesthetic. I order from France trampoline to be sure of the quality, but I see that low-cost is present everywhere. Too bad
5/5
August 27, 2018
Top material, delivery with appointment without any problem. I recommend
5/5
August 27, 2018
Very happy
5/5
August 27, 2018
the requested service was perfectly provided
5/5
August 27, 2018
Good assembly guide however requires strength for assembly. Dismantling may also have some difficulties. Lacks a description of the assembly of the cover.
4/5
August 27, 2018
Very good product
4/5
August 27, 2018
Very good product but difficult to assemble
4/5
August 27, 2018
Correct packaging and easy assembly provided there are 2 adults. Sturdy material, good safety. Be sure to have a protective cover in case of discontinuity of use (leaf accumulation).
5/5
August 26, 2018
Contact and service by phone very satisfactory. Well guided following an online order error, corrected directly.
4/5
August 26, 2018
package received in good condition simple and correct packaging
5/5
August 26, 2018
Perfect!
4/5
August 26, 2018
DELIVERED QUICKLY, and very good quality
4/5
August 26, 2018
Good
5/5
August 25, 2018
very satisfied with the trampoline purchased a few years ago, the purchase of spare parts is appreciated to continue its longevity. Fast shipping.
5/5
August 25, 2018
correct information, merchandise received as expected
5/5
August 25, 2018
excellent
5/5
August 25, 2018
Order as expected
5/5
August 24, 2018
good
5/5
August 24, 2018
Corresponds to what we wanted
4/5
August 24, 2018
Good service received on time
5/5
August 24, 2018
Excellent, very attentive and professional interlocutor
Be called back by an advisor

Did you not find what you were looking for?

We will call you back at no charge and answer your questions.