Avis clients France Trampoline

4.7 /5
21753 avis clients
5/5
March 17, 2021
Very good, nothing to report
5/5
March 17, 2021
We are delighted, the little children helped us set up the equipment, great
5/5
March 17, 2021
Good quality material
5/5
March 16, 2021
User-friendly website
5/5
March 16, 2021
Simple order and fast, quality delivery. Material very well packaged.
4/5
March 15, 2021
Satisfactory service and product matching my expectations
5/5
March 15, 2021
Slightly increased delivery time, but very professional delivery person, who contacted to ensure the best service.
5/5
March 15, 2021
Do not ask for a MANDATORY response, here
4/5
March 15, 2021
Very good material but I had difficulties obtaining it: nearly eight months of waiting
5/5
March 15, 2021
Delivery OK, satisfactory material. I use a winch to tension (moderately) the cable. Attention: I cannot imagine the tension achieved with brooms over 40 m (see instructions!). I am satisfied with the overall service.
4/5
March 15, 2021
Satisfied overall
5/5
March 15, 2021
Simple and effective
4/5
March 14, 2021
Good service and very good delivery person
5/5
March 14, 2021
Top-notch! As usual
5/5
March 14, 2021
Quality trampoline. Relatively simple assembly with the help of the instructions but you need to be two. My daughter likes it a lot
5/5
March 14, 2021
Perfect
5/5
March 14, 2021
Super delivered very quickly
4/5
March 14, 2021
Fast and careful shipping BUT there was a problem with the order preparation. HOWEVER, the customer service was remarkable, efficient, and concerned about inconveniencing me as little as possible.
4/5
March 13, 2021
Very good
5/5
March 12, 2021
Very good service. Even though we have only had the trampoline for a few weeks, it seems to be of very good quality
5/5
March 11, 2021
Impeccable
5/5
March 11, 2021
Very easy to install, I took the liberty of adding a hoist (which remains permanently) at the start of the zip line for better tension and to facilitate the lifting of the cable (installed alone). The kids are delighted and so are we to see them having fun. Added a harness + lanyard system for my 5-year-old to secure her, maybe you should offer this kind of thing on your site ;-)
4/5
March 11, 2021
Very good
5/5
March 10, 2021
The ordered spare parts fit perfectly to replace the damaged parts of our trampoline.
4/5
March 10, 2021
Delivery tracking okay by SMS, packaging a bit light (a torn open bag)
4/5
March 10, 2021
Very good product, a bit expensive
5/5
March 10, 2021
A customer service that is always efficient and very helpful
5/5
March 9, 2021
Nothing
5/5
March 9, 2021
-
5/5
March 9, 2021
Very good service. Delivery without problems on the scheduled day, after phone contact.
4/5
March 9, 2021
Complete delivery and intact products. The trampoline is installed and we are starting to enjoy it with the nice weather...
5/5
March 8, 2021
Always very good quality products and a great phone service for advice.
1/5
March 8, 2021
Order placed in October, shipped at the end of January. The tracking indicates 'returned to sender' without arriving at the parcel relay at the beginning of February. I called customer service at the beginning of February for an explanation... Beginning of March still nothing.... incomprehensible.
Réponse de France Trampoline - October 29, 2020
Hello, thank you for your feedback. We are sorry to read this. Unfortunately, your package was lost by the carrier. The product is no longer in stock at this time, we offer to cancel your order and refund you in full. Please feel free to contact our customer service. Once again, we are sorry for the inconvenience. Best regards, the France Trampoline team.
4/5
March 7, 2021
No worries
5/5
March 7, 2021
Meets our expectations for family use and all ages!
4/5
March 7, 2021
Efficient online store
4/5
March 7, 2021
Simple and quick purchase. The product meets expectations.
5/5
March 7, 2021
Nothing to complain about, simple order without surprises.
5/5
March 6, 2021
-
5/5
March 6, 2021
Easy to assemble, seems solid and resistant, we'll see with time.
5/5
March 6, 2021
Material conforms to the description and of good quality.
3/5
March 4, 2021
Very significant delay, several months, in the delivery of the product which cannot probably be entirely attributed to the health crisis. Moreover, the delivery was made in 2 parts with an interval of more than 6 months between the two receptions. Otherwise, the product is of very good quality.
Réponse de France Trampoline - July 4, 2020
Hello and thank you for your comment, We understand your dissatisfaction and are sorry for the delay in delivering your order. Unfortunately, we are facing supply issues, which are indeed due to the global pandemic. Despite all our efforts to accelerate restocking, we remain dependent on the carriers. Indeed, you received your order in 2 deliveries: we made a first shipment with the trampoline and its essential accessories in a first delivery so that you could enjoy it. Then, we sent you the cover at our expense as soon as it returned to stock. Furthermore, we are very happy that your Octopulse 390 satisfies you! Best regards, The France Trampoline team.
5/5
March 4, 2021
Extraordinary service!!! Ordered the day before, received the next day, very nice quality of the zip line.
1/5
March 4, 2021
Seven months between the order and delivery, I think you hold the world record for professional amateurism.
Réponse de France Trampoline - July 1, 2020
Hello and thank you for your feedback. We understand your dissatisfaction and are truly sorry for the delay in delivering your order. We are currently facing difficulties in restocking our products and unfortunately, we are dependent on the carriers, who at the moment are not fulfilling their promises. We have done our best to keep you informed of the delivery delays by email and we sent your order in several shipments, at our expense, as soon as the items were available. Best regards, The France trampoline team.
5/5
March 4, 2021
Friendly phone reception with good advice; very good quality and safe material; fast and serious delivery; assembly quite easy and doable by one person; allows for a fairly good level of sports practice, being relatively close to professional equipment.
5/5
March 4, 2021
Good dialogue. Delivered quickly, in good conditions. Packaging in very good condition.
4/5
March 4, 2021
I just have one remark to make, it's about the transpofoot that I ordered in November and received in January after follow-up, as I had no news from you. Otherwise, nothing to report.
3/5
March 3, 2021
Quality product...super only complaint is the very long delivery time. I had to call because the product was supposed to be delivered, email in support, but nothing. I had to call the carrier who had subcontracted to another... it took time... the delivery person was very nice 5 stars but their company is too slow...
Réponse de France Trampoline - November 23, 2020
Hello and thank you for your feedback. We apologize for the delivery delay of your order. We are currently experiencing difficulties in restocking our products and unfortunately, we are dependent on the carriers, who at the moment, are not fulfilling their promises. Regarding the delivery, we are passing on the information to the carrier for improvement. Best regards, the France trampoline team.
5/5
March 3, 2021
Reliable and compliant.
5/5
March 3, 2021
Very good product. Delivery before the expected date. Very satisfied with my order. Site to recommend.
Be called back by an advisor

Did you not find what you were looking for?

We will call you back at no charge and answer your questions.