Perfect for having fun with family, quality easy to assemble
Courteous and punctual delivery person. Product delivered in excellent condition.
I chose a France Trampoline product to use with my children. The quality is stunning! The tube section is enormous compared to 'classic' products. The bounce of the mat is also incredible. I almost feel the sensations of a gym trampoline. Small problem with the finishing strip (band around the trampoline) with the Velcro poorly positioned. France Trampoline was perfect in management! I recommend this site 200%. Bravo!
Very good review from every point of view!!!
top quality
Impeccable site.. goods also
Very good. And received very quickly. Trampoline of very good quality.
Delivery on the scheduled day and perfect quality/price ratio. I recommend this seller with my eyes closed.
Very happy with the product and quality of service. I recommend it.
Product meets my expectations, fast delivery.
Very good service, nothing to say, quality is there!!!
Very professional, very serious.
Easy order and super fast delivery. Product as described. Nothing to complain about, serious and professional seller.
Trampoline of very good quality. Just a small note about the closure. A safety clip would have been necessary as my 2-year-old daughter easily opens the zipper.
Very easy to place the order, delivery as scheduled with an appointment made by phone. Great site! Great product! I recommend
Fast delivery, product conforms to the description, very easy to implement.
Very good
Excellent service, product completely as expected. Rating 9/10
Great. Zip line and ninja course easy to assemble. It would be great to sell harnesses and platforms for the zip line on the site, and it would be fantastic and complete!!! Definitely recommend.
Perfect handling of the order and delivery
Product in line with expectations. Good guidance during the order on the site. Received on time.
The shipment was fast, the trampoline is easy to assemble
Very good product.
Perfect
bien
Quality material. Easy order on the site and then fast delivery. Good after-sales service.
I am very satisfied with the product. The only downside was the delivery which took longer than indicated.
Fast and compliant, I appreciated the contact from France Trampoline after the online order to confirm it well.
Choice of the Jump up trampoline, of very good quality. Ideal bounce for teenagers. Received on the requested day, perfect!
Product as described, correct delivery, no issues
Perfect, the products are of good quality, the information on the site corresponds to the delivered products. I am happy. The children's trampoline is set for a few more years.
Excellent quality product, delivered on time. Expect to have arms for assembly. Instructions well explained but assembly requires strength and several people (trampoline 460). Quality service
Very satisfied with the information and the material received as well as the after-sales service
Quality trampoline easy to assemble and very aesthetic, nothing to say, missing a ladder for the little ones
Very good exchanges both before and after the order. I find the trampoline (Ovalie 490) robust and well finished. Assembly requires at least 2 people and a bit of patience. In detail: For now, the hooks to attach the net are flimsy and break. The support reacts very quickly. I had read in the comments that the tightening screws for the net posts were a bit light, I had the same impression that these screws were not suitable. I had to assemble them with great care not to damage the threads. I hope that over time it will hold. I give 5 stars because overall I find the product very satisfactory, and that the customer service is present. Both in tracking orders, managing shortages, and the responses provided. Bravo and good continuation.
None
It's expensive, but it's good
A customer service that answers questions well but a delivery time that is really too long
Hello and thank you for your feedback. When you placed your order, the net was not in stock before 30/06, as indicated on the product sheet. Upon receipt in our warehouses, we sent it to you without delay on 25/06. We apologize for the waiting time for restocking and do our best to ensure our customers receive their orders as quickly as possible. Best regards, the France Trampoline team.
Very very disappointed with the green protection pad Ø 366 which tore on one side at the very first use!! The pad delivered with the trampoline was of much better quality. A commercial gesture would be greatly appreciated
Hello and thank you for your feedback. We are sorry to read this and we apologize for these circumstances. Please know that we test our products and regularly update our ranges to offer optimal quality. Our customer service will get back to you to offer you a commercial gesture of 20% on this product. Best regards, the France Trampoline team.
I am very happy!
I had indicated my days of absence and that was not taken into account! The package arrived in my absence but thanks to the phone, we were able to arrange!
Very happy with an advisor who did everything to find a solution for installing a net on our trampoline
Shipping within the announced deadlines and in accordance with the order.
One of the parts was bent, but since the delivery was delayed, we didn't want to wait yet
Hello, thank you for your comment. We apologize for these circumstances. Please feel free to contact our customer service with photos of the defective product (contact@france-trampoline.com). We will do our best to remedy it as soon as possible. Best regards, the France Trampoline team
Fast delivery, everything is ok
not disappointed with the product, it meets our expectations
Everything is ok
We are satisfied with the purchase of the mat as well as the springs. The transport service is fine. If I still know someone who wants to order, I would recommend your company without hesitation.
Precise description, high-quality product, efficiency, reliability, everything was perfect
Faithful to your reputation, the delivery and its contents are perfect.