Very good. Fast. Good responsiveness. Good advice.
Very good trampoline! Beautiful quality! Everyone is having fun, including the parents! Super!
Very good product easy to assemble and of good quality
Very good trampoline I am satisfied with the product
Good service. Quality trampoline
Excellent product. Quick response. Delivery very average (packages torn, taped. Fortunately, no loss of ordered material).
Very good quality product and very complete compared to products from large stores. I really recommend buying from France trampoline and I am already advertising to my friends who have children.
Very good service. Nothing to complain about.
Excellent rebound (used by a regional level gymnast)! Well-protective net. The size allows for chaining round-off + flip or salto! Complex assembly but it's sturdy and we won't take it down in winter and there's no risk of it flying away! Only remark from users: a bit noisy during rebounds (compared to others tested). We are open to any tips if they exist to reduce the noise.
Good delivery. Compliant with my expectations
Excellent product, no delivery problems
Very good
Very happy with your service
Very good products. Fast delivery. Protective packaging. The kids are having a blast with the Slackline, Ninja course, and zip line. Very easy to install.
Very very good, I recommend it
Very good
The big problem is the delivery. For the rest, everything is very good, I was able to make some people happy
The service is very good!
Big delivery delay, however the reception of your services was very good, the person was very pleasant. The compensation was very appreciated by my son.
Hello and thank you for your feedback. We apologize for the delivery delay of your order. We are currently facing difficulties in restocking our products. Despite all our efforts to speed up restocking, we remain dependent on the carriers. We are doing our best to ensure our customers receive their products as soon as possible. We are glad that the gift pleased your son and wish you a good season on your trampoline! Best regards, The France trampoline team.
For my last order, no worries. However, for the previous order, you sent me a return slip for a trampoline net that did not match, but I still have no refund.
Very good delivery service
Nothing to report: Deadline respected, and product compliant
Very professional
Excellent after-sales service
The material is of good quality but getting the parts is very difficult.
Very long delivery time, but items received for warranty repair
Hello and thank you for your comment. We apologize for the delivery delay of your order. We are currently facing difficulties in restocking our products and unfortunately, we are dependent on the carriers, who at the moment, are not fulfilling their promises. We apologize for these circumstances and are doing our best to ensure our customers receive their products as soon as possible. Best regards, The France trampoline team.
Regarding customer service, the waiting time for the replacement of a defective jumping mat was very long...
Hello, thank you for your comment. We apologize for these circumstances and do our best to satisfy our customers as quickly as possible. Our customer service is available by phone and email (contact@france-trampoline.com) for any questions regarding customer service. Best regards, the France Trampoline team.
Good
Great games, the kids love it
Nothing to report
Very fast and careful shipping
Very seriously manufactured product
Everything was good from start to finish. Impeccable delivery, reliable, robust, and very effective product!
Online ordering process went very well. Delivery OK. Assembly rather easy, but you need to have 3 or 4 adults to do it in one afternoon. In the end, very good product and the kids love it!
Service in accordance with the order. Delivery faster than expected. Installation without problems following the brochure. I recommend this site.
Fast service and product performance as shown in the photo
Nothing to complain about, everything is great
Delivery times were respected, but it took 2 and a half months after the order. Some difficulties in assembling the T-joint piece with tube C. The trampoline meets our expectations, but the spring protection moves a bit during jumps.
Fast shipping and good quality material
Very good product as usual. Buy French, everything is said.
Very good product, some misunderstandings about the instructions but it does not hinder the functioning of the trampoline.
Very good
Precise and well explained, the site is easy to use and the delivery is very fast;
Very good site, fast delivery!
A mistake at delivery (1 piece out of 3 only) compensated by a very friendly reception to my complaint and an effective and quick handling. P
Item found easily on the website. Then quick and easy order.
Very good product
Good communication
Very good trampoline (oval 430). Delivery on time and as expected.
Quality trampoline, used by adults and children. Downside: delivery could have been very quick, but the delivery company had very inconvenient delivery conditions, it would have taken half a day to be delivered!