Delayed delivery (during the lockdown period) but pleasant and professional team on the phone and a small gift as a bonus to apologize for the delay. This was my second order and I would place others again if needed without hesitation.
Very good
Very good product. Fast delivery.
Everything went according to my wishes: deadline, welcome, etc. Thank you.
An error in sending the first order, which still went well despite the start of confinement and was well rectified by phone (customer service very available, thank you). Then finally sending the appropriate material without extra cost and as soon as possible. Very satisfied professional team with the material.
Perfect
Compliant with the order.
Always as good. Advice for the purchase. Informed of the delay. Respect for the delivery time impeccable.
Very good quality.
Product delivered on time. In every way compliant with the order. It's perfect. Thank you.
Hello, apart from the delays (COVID...) everything is perfect, very good quality, our teenagers are delighted.
In accordance with what was said for delivery and payment methods, the trampoline is of very good quality. Very satisfied. I recommend this site.
correct product, respect of commitments, our full satisfaction to recommend
The manual is not clear enough, fortunately, videos are posted on the internet.
very good and attentive
Very good quality
Delay due to coronavirus: ok. Shipment announced but never confirmed.... Announcement of the hypothetical loss of the package following our request long after the scheduled delivery date... Refund proposed and ultimately not made... Re-request from us for the refund... All this is a lot for us. At the same time, we received quantities of items ordered from other suppliers without any issues. All this seems not very professional to us.
Hello, and first of all thank you for taking the time to leave us a comment. We are indeed sorry for the delivery circumstances of your order: delays in late restocking due to the health crisis, then unfortunately a lost package during delivery. These exceptional situations happen very rarely and we are sincerely sorry for the inconveniences you have suffered. According to our information, however, you were refunded on July 10th, can you confirm this? We remain at your disposal for any questions or additional information. The France Trampoline team
Product perfect, compliant, fast shipping and well-packaged parcel.
Good service, quick response from customer service. The assembly instructions are not very clear even though it is quite easy to assemble, but small post scripts on assembly tips would be appreciated. Ex: the direction to thread the net with the rods..etc but the trampoline is of very good quality and for the whole family! The kids aged 17, 5, and 12 are making big jumps!!
It was very good
The model provided is not identical to the original, but fits perfectly.
Super quality trampoline. The kids are thrilled and enjoying it to the fullest. Thanks again for sending the metal attachments to replace the broken plastic ones. Very responsive customer service! I recommend trampoline France to those around me. Well done.
Very good customer service. THANK YOU
Delivery time too long
An excellent welcome and thoughtful advice by phone. Scheduled delivery dates respected. Parts received conforming to the order.
Excellent contact, top efficiency!
No problem with the provider. Excellent quality product. Our grandchildren appreciate it a lot. Small downside, the person we spoke to on the phone for the delivery day was not very friendly. A smile can be heard over the phone.
Fast delivery. Product as described
Delivery to Belgium very serious and fast. Material seems to be of good quality.
Very good product, delivery respected, we can only recommend this company
My order arrived faster than expected, everything was there and in good condition. Nothing to say.
Long time but due to COVID-19. The order was well respected. Trustworthy person, very good.
Super quality, quick advice
Good product overall...4 stars because one seam slightly off the fabric...Informed so that the quality is perfect...
My 14-year-old son can perform his multiple acrobatics despite his small size. The mat is truly of professional quality. Nothing to compare with our first trampoline purchases.
Rectangular sports trampoline purchased to replace a trampoline of another brand (circular) at the end of its life. Nothing to report for the delivery service. Careful packaging. Easy assembly. A product of very good quality (much better than the previous one) with good finishes. Very good jumping performance. Better than the previous one even though it is smaller. The teenage gymnasts are delighted. I recommend this product.
Perfect...
Ease of ordering, respect for deadlines.
very good telephone reception, good advice and quality product
I had to report a size error on the product. Then, product well received and installed. Now to test the durability of the seams of the jumping mat.
Clear and precise site. What is good is that all the details were included (size, number of eyelets, length of springs).
Very good.
Ultra-fast delivery. Material conforms to my expectations. Thank you!
Nothing to report.
It was more than perfect! On the phone, a gentleman explained to me that the item I wanted was out of stock for the moment but in fact I received my package 3 or 4 days later!
Product perfectly adapted to my request thanks to a well-written technical sheet. Fast delivery.
Conforms to expectations. Works very well.
Very good listening and responsive.
Very fast and serious, I am delighted with this company and I recommend it.
I recommend France trampoline, they are just great. Top-notch after-sales service.