Very good contact by phone and ultra-fast delivery! The ordered cushion is really of excellent quality and should last much longer than the original one.
Very good after-sales service. and good responsiveness. Thank you
Super fast shipping: ordered Monday morning received Wednesday in Idf. Thank you! Assembly in one afternoon by me (a mom) and two children (9 and 12 years old) for the greatest happiness of the little brother of 4 years as it was the birthday gift, so assembly relatively easy ... Just a downside: one of the attachments of the protective net broke right away. But everything else is perfect. Based on the advice obtained by phone, I opted for the Jump'Up 360 Trampoline Pack + Net + Ladder. I do not regret at all even if in the end the whole thing is already of a nice size and does not fit in a small corner of the garden... It allows my 4 children, even their friends, as observed during the birthday party, to have fun like little crazy but in a secure way provided that some simple rules and common sense are respected. Excellent purchase
very fast delivery as we requested for a birthday. Appointment with the carrier ok. Trampoline to be assembled by at least two people, it is of good quality, the net provides very good protection as it is well fixed with the mat. The kids are having a blast!!!!
Very good telephone reception and very fast delivery.
No problem! Thank you
Trampoline corresponding to the description and our needs. Good quality, fast and serious delivery.
everything was perfect, the telephone reception as well as the explanations provided. Small downside: no instructions!!
Hello, we are following up on your feedback regarding the spare parts provided without instructions. In your case, it was only a textile protective net. You just need to refer to the assembly instructions of the trampoline and its net in order to install these parts. The system has not changed since your purchase after verification. The France Trampoline team.
Assembly quite easy, the assembly drawings are a bit small. I had a bit of difficulty inserting the fixing feet.
serious, fast
We were very satisfied with our trampoline and the children are delighted, we have 3 boys aged 13-10-2 years. The delivery was only one day late so we are satisfied. Regarding the assembly, it was a bit more difficult, the assembly instructions should be revised and especially indicate the location of the springs with colors to avoid wasting time. As for the quality, nothing to compare with those sold in Decathlon or other stores. You can buy with your eyes closed.
Very good service Fast delivery Possibility of payment in installments
Super happy with my product just the explanations a bit above but great and fast delivery
Very fast delivery, good quality material, some improvements to consider (hanging system, type of fiberglass)
delivery on time very satisfied with the quality of the jump up trampoline
The trampoline arrived quickly after ordering in perfect condition. The whole family is delighted as it is of excellent quality, secure and easy to install. I highly recommend it!
Excellent telephone reception..... Delivery on time... Unpacking of the product (protective cover) not yet done by my children....
very good
No feedback on the use of the product, but certainly quality material. Delivery 24 hours after contacting the carrier, but without news between the shipment of the order and my call to the carrier (a week)!! In other words, if you don't worry...
Hello, we thank you for your feedback. We are happy to see that the JUMPUP 360 trampoline suits you. Regarding the carrier, you can contact us at 05 56 36 04 62 for more precise delivery tracking for example. We are available from Monday to Friday. We remain at your disposal. The France Trampoline team.
Fast and efficient delivery, trampoline easy to assemble and meeting our expectations, attentive salespeople responding to our needs. It's perfect! I will recommend your site!
Ultra-fast delivery 48 hours after the order, excellent quality product. Both big and small have great moments in complete safety.
Very good telephone advice and very friendly, good product and fast delivery
We are satisfied that this company follows its products and allows ordering spare parts (mat + springs) several years after purchase. We eventually received our entire order even though we had to call twice to do so...
Hello, we thank you for your trust. We do indeed follow our products for several years. Our spare parts also fit other brands of trampolines which can sometimes lead to stock shortages and send your order in two parts for example. We remain at your disposal. The France Trampoline team.
Excellent product and very easy assembly despite a size of 4m.
Perfect in terms of delivery time and quality of items.
ras
Nothing to say, impeccable. Very fast delivery, careful packaging. We opted for the oxygen model 3m60. My daughter is having a blast and I admit, the parents too. This model is very secure thanks to the positioning of the net before the springs. The trampoline seems really very robust. Let's not kid ourselves, we bought it for us parents too and I was afraid that 3m60 would feel small but in fact it's already more than enough...
Hello, we are delighted to see that the trampoline suits your family perfectly. Feel free to post photos on our Facebook if you wish. The France Trampoline team.
Speed of delivery, quality of items
Fast delivery, quality trampoline protections
Impeccable. Good advice over the phone, careful delivery, and a product that matches the description well.
Perfect, nothing to say.
Excellent logistical service, unfortunately the green border of the trampoline tore after one day.
Top quality products, impeccable service
I really recommend France Trampoline. Serious and efficient. Easy to assemble. I really don't regret paying a little more than in large distribution stores because the quality is there!!!
good service, fast delivery and merchandise conforming to our expectations, especially in product quality
Perfect
Service without problems
Already 1 month of intensive use by the whole family and it's pure happiness! During installation, we noticed a tear on the jumping mat and a new mat was immediately sent to us. We are therefore very satisfied with the product and the customer service. Nothing to complain about.
Despite a longer delay, but as expected at the order, we are very satisfied with the company and its communication as well as the received product
Product quality satisfactory and corresponding to the description except for its dimension: ordered and paid for a round trampoline of 4.60 m in diameter. delivered a trampoline of 4.30 m in diameter. I realized this when measuring it to order a protective cover. Is compensation possible?
Hello, we thank you for your review on the protective cover of the round trampoline 4m30. Regarding your request about the diameter of your trampoline, we received your order for a Booster 4m30 pack in June 2014 and not in 4m60 as indicated. We cannot respond favorably to your request as it is unfortunately inaccurate. We invite you to consult your customer account, your invoice if you wish. We remain at your disposal. The France Trampoline team.
Quick response and delivery times
The stock shortage was 15 days longer than expected. Too bad...! But the big issue is the delivery: Poor delivery service: 1st delivery without notice => No one to receive it, we asked the delivery person to wait 20 minutes and he left... Difficult to get a second appointment...
Very good quality trampoline. Just a detail regarding the assembly: at step 2B p31 of the manual, be careful to first assemble the W(5) tube on the legs (6) and then start assembling everything on the T-junctions, remove the W(5) tube and finish assembling the legs (5) on the T-junctions. Because the legs have a mounting direction not specified in relation to the W(5) tubes.
Hello, we thank you for your review and your comment on the assembly of the JUMP'UP 360 trampoline. This small assembly point is currently being updated. We thank you once again and remain at your disposal. The France Trampoline team.
very good trampoline, a real joy for both big and small. the wait was a bit long for out-of-stock products, well compensated by the apparent quality of the product and the good sensations offered. hoping this trampoline lasts for many years.
Very short delivery time, very well tracked order
nothing to complain about perfect fast delivery
The delivery went well: phone contact, competent delivery person, it changes from other brands... The product (Jump up 3.60 m with net) is well packaged, assembly goes well with a bit of concentration. In use, the trampoline is solid and of quality. In short, I would do it again without any problem!
Thank you for your comment on the Waouuh! 430 trampoline, Serge. The FT team.
very good: delivery pre-announcement the day before and notice once arrived on site, which allowed to 'take delivery' in our absence (and avoid a second presentation!)
We hesitated due to the price but it is a good product; it seems to be of excellent quality and much better than the one we had before. We hope it lasts over time... The whole family is delighted! Thank you for the hammock as a gift!
We are glad that you are completely satisfied with your trampoline. Wow! Enjoy your relaxing moments with your hammock. We should offer this deal again next season. Spread the word. The France Trampoline team.
Good quality trampoline