The product completely meets my expectations.
Excellent as it arrived before the scheduled date.
France Trampoline is a regular supplier for me. After a trampoline, I bought a zip line. For both, complete satisfaction with the design of the equipment and the quality of service and contact.
Fast service.
Top service and a very large selection! but we are well guided towards what suits us.
The delivered product is completely satisfactory. It replaces an old trampoline mat, several attachments of which had given way, and many were weakened. The order was facilitated by all the useful indications to avoid any dimension errors. It is unnecessary to call us to make this verification... But it's a pity that the delivery to a Relay Point did not work at the time of the order: a computer problem to solve, which would have allowed to reduce shipping costs (which can make a difference)... Now, our Marsupilami is delighted: the gain in elasticity of the new mat allows him to jump even higher.
Order placed on Friday, June 8, delivery to my home on Tuesday, June 12. Ultra fast and very serious regarding the packaging of the package. Very friendly carrier who brought the trampoline with his pallet truck into my yard (sloping ground so not easy). I am very satisfied with my order and my son is having a blast!
Perfect
The information provided was clear and complete. The product perfectly matched what the site presented
Trampoline ordered on April 29 to have it according to the announced deadlines at the time of order, the week of May 4 to 11 (holidays) when my little grandchildren were there. For info, on some sites like ***, announcement banner that delivery delays due to holidays. Not on France Trampoline. Delivered on the 11th to avoid frustrating the children, so left in its state and not assembled. Assembled on July 1 upon return of our grandchildren (I could have waited for the sales without worry if I had known and I would have received the free foot trampoline and the trampoline would have been assembled at the same time!).....and there, we realize that one spring has the two hooks in reverse.....New loss of time to call. As for the trampoline, we are very satisfied today. We are only disappointed with the non-respect of the announced delivery commitments (wrongly) and the absence of any commercial gesture due to these delays which caused great disappointment because we had announced to our little ones the arrival of the trampoline and this has indeed postponed the use of this trampoline by a month and a half for these little children living far from us.
Hello, and first of all thank you for taking the time to leave a comment. We are sorry that the late delivery of your trampoline was frustrating for your grandchildren, we can completely imagine the impatience. However, we have checked your order file and according to our information you were contacted on May 2 for the appointment for delivery, but only responded on May 9, which explains this abnormally long delay indeed. We hope that your trampoline will now bring you complete satisfaction, and we remain at your disposal for any questions or additional information. The France Trampoline team
It was the first time I ordered from your site and not only was I very satisfied with your shipment, but also with the information provided by your team. (which allowed me to arrange the safety net). Thank you!
Very conscientious, serious and attentive
good follow-up of the order, delivered within the expected time, good information about the date and time of delivery, product in line with our expectations. The free delivery is a real plus.
Perfect
Easy order, fast delivery and package in good condition. Trampoline seems to be of very good quality, assembly took longer than expected (2 good hours), customer service is great
very good welcome excellent advice
The trampoline is of excellent quality and we are delighted with the customer service. You can order with peace of mind
good responsiveness and good customer service
Very satisfied with your product and your responsiveness for delivery..
perfect for the clarity of the site, information and telephone reception, a downside for the delivery in 3 times, and a carrier unclear about delivery times: too wide slots and not respected, regards
Very good product, sturdy and reassuring for children and parents. Delivery was on time.
Nothing to report. Very good quality
Very good
I didn't find the right product at first, resulting in an order error
good service and very good telephone information
no contact from the delivery person who arrived unexpectedly
Very good purchase. Fast and efficient
Good quality. Just missing an installation manual.
Very satisfied with the product. Only small downside is the delivery, we choose a day but it's impossible to set a precise time with the carrier...
Order well followed. Customer satisfaction is a priority. Bravo!
Very good product, the children are delighted.
Quality product. Easily installed
Perfect, fast and impeccable quality
Everything is perfect, except that it is not mentioned that the service provider in charge of the delivery refuses to touch the pallet. As a consequence, it was impossible to help my wife unpack the contents of the pallet. Had to slide it into the garage of the co-owner. It should be clearly indicated that the provider can only drop a 130-kilo pallet in a place accessible to a pallet truck.
Very good qualities
Trampoline delivery not respected. We made an appointment to be there on the day of receipt and the package arrived 4 days early. The carrier called us and complained that we were not there!! The package is too heavy for him and he leaves it in a common alley for several neighbors. Unpleasant carrier who complains about the load being too heavy! It's his job and every job comes with its problems. Fortunately, the package was fine, but honestly, this type of problem needs to be addressed because buying a trampoline for *** euros is not trivial; it is an item that we could not receive as it should have been!
Hello, and first of all thank you for taking the time to leave a comment on your order. We understand your dissatisfaction and have escalated the issue to our logistics provider for transmission to the carrier. We apologize for this service that is not up to the quality of service we strive to provide, and we remain at your disposal for any questions or additional information. The France Trampoline team
Not much to say 😊 Efficient delivery and within the indicated deadlines. We chose a relatively large trampoline (4m30) but the assembly was quite quick. One foam element was slightly damaged in the box but it did not compromise the assembly of the part.
very fast delivery
fast and compliant delivery
Very very good quality of trampoline and easy to assemble
Ultra fast delivery. Excellent phone contact
Everything went very well, no problem with the order and very good product
Very useful explanations for choosing a model. Very fast and serious delivery.
France Trampoline always on top! This is the second trampoline I buy from this site, the quality is always there, the service friendly and competent. Bravo! A downside for the delivery: the carrier was below everything, delivery postponed three times due to the incompetence and inefficiency of the service and drivers...
Very happy with the service and the material received
Nothing to report
Good delivery
Good product. Spare parts reference difficult to find.
More than four days late. The delivery was delayed on the pretext that we were not present.... We were present!
Hello, thank you for taking the time to leave a comment on your order. We are sorry that the delivery did not meet your satisfaction. The quality of service of some carriers is unfortunately sometimes not up to the level of quality we strive to provide. We are at your disposal for any questions or comments. The France Trampoline team
no delivery forecast