Very good quality, easy to assemble
Good product, good customer service
Top
Perfect
Easy to install ..... for hours of play!!!
Product ordered matches our trampoline. Perfect!
The order and delivery went very well
Very good
I am completely satisfied whether it is the phone contact with the customer advisor or the delivery
Fast delivery and good material, very reassuring.
Unfortunately, the delivery took almost a month. The site states 3-5 days, I find it unacceptable. However, the product is very satisfactory.
Delivery in a few days without any issues, in line with our expectations. Assembly took a bit longer than announced but we are two grandparents. Great joy for our grandchildren who discovered the trampoline in the garden during the long Easter weekend.
Quality material, very fast delivery.
We are very happy with the product which is really of quality as well as the service which is top-notch. A good reason to consume French!!
Completely satisfied!!
2 out of 3 cushions are damaged after at least 1 day. The seams do not hold!
Hello, thank you for your feedback. We are sincerely sorry regarding this experience which does not reflect the quality of service we are used to providing and we apologize for these circumstances. After checking, we have not had any email exchanges regarding these issues. Please feel free to contact our customer service (contact@france-trampoline.com) with photos of the products. We can then send you replacement weight bags under warranty as soon as possible. Best regards, the France Trampoline team
It is relatively rare for me to leave a comment but the after-sales service is really excellent. It's a real plus in the purchase.
The original net became dangerous after 5 years, a child passed through it. Product advantage always available but big logistics delivery problem... More than a month without you even knowing where the product was. Then after several calls, the file was taken over by a competent person and the net was delivered the next day!
Hello, thank you for your feedback. The package with the new net was lost by the carrier. According to Mondial Relay, the dispute processing times are 30 days, so the reshipment of the product unfortunately took a month. We apologize for these circumstances and are doing our utmost to respond as quickly as possible to our customers' issues. We hope the new net will bring you complete satisfaction and wish your family a wonderful summer on your trampoline! Best regards, the France Trampoline team
Good product, good service
Just the delivery, it was difficult to contact the delivery person.
Very professional site with fast delivery
Perfect
I went to pick up the JUMP-UP 390 trampoline on April 11, assembled it on Saturday, April 16, contacted customer service on April 19 after Easter Monday for a missing spring. It is now May 17 and the missing spring still hasn't arrived...
Hello, thank you for your feedback. We checked in our system and we did send the missing spring by post as soon as we received your email. We apologize for these circumstances and will send you a new spring as soon as possible. Best regards, the France Trampoline team
Package received on time. Very good quality material. We are very satisfied with our order and recommend you to all our friends.
We are very satisfied with the climbing dome and the swing ordered. Very nice colors and quality items. The delivery went as planned. One accessory was missing but was sent back to me very quickly.
Good product, conforms to the description.
Very good advice, they even found my invoice from 6 years ago to check if the ordered replacement post was the right one (which it wasn't)!
Very fast and very good quality material
Perfect
Very professional phone advisor, fast delivery and very good quality trampoline
Good after-sales service
Long delivery
Hello, thank you for your feedback. We mistakenly got the status of your order wrong and indeed shipped the order with a week's delay. We apologize for these circumstances and are doing our best to meet our delivery time of 3 to 5 working days. Best regards, the France Trampoline team
Very serious
Perfect
Very satisfied
Hello, I would have liked to have a few extra hooks to hold my net in addition to my order. Indeed, I bought a new net last year and the plastic hooks are of poor quality. I had specified this need when I placed my order.
Perfect!
impeccable order, product received quickly. Relatively easy assembly, diagram could be a bit more precise. Otherwise nothing to complain about, reliable site.
perfect, always happy with what I order from France Trampoline.
Effective
Very good product and a very responsive and helpful customer service!
very good
Very satisfied with the product
The net is in accordance with the description and fits perfectly. Fast delivery. I recommend this site.
Very good, the dome pleases my children a lot
Order received quickly and effective customer service
Perfect
the assembly instructions lack explanations and the diagrams are not detailed enough. Assembling the structure is much more difficult than shown in the assembly videos on the site.
correct
satisfied.