Very good customer listening and quality telephone assistance to help select the product suited to the need.
Hello. I made a complaint to your services, and I still haven't received the parts that were broken in their packaging. I would like to know where that stands. Thank you sincerely ***
Hello, thank you for your feedback. We apologize for the delay in processing your request. We have just contacted you by email to find out how many hooks you need so we can send them to you under warranty as soon as possible. Best regards, the France Trampoline team
Very good
If the product overall is of good quality, the assembly is far too complex and long. The plastic hooks are very weak and break easily
Hello, thank you for your comment. We apologize for the hooks. Please feel free to contact our customer service with photos so we can send you replacements under warranty as soon as possible. Regarding the assembly, we offer installation videos of our products on our YouTube channel and our website, to familiarize yourself with the parts before receiving the order if necessary. Best regards, the France Trampoline team
Meets my expectations.
Top service, super fast delivery and top material
Fast and efficient
Excellent
Good product allowing me to renovate my Expert trampoline, which is no longer distributed.
Good quality
Just, the shipping costs for Corsica are a bit exaggerated.. Otherwise nothing to report
Good product quality, fast delivery
Everything was perfect
very good
very good team listening.
Very good products. Extra
perfect.. quality and deadline
We were able to buy a spare part that, thanks to your services' advice, fits perfectly, even though our trampoline model is old and does not come from France trampoline. My grandchildren thank you and so do I. Best regards.
very satisfied
We had bought the rod for the net separately and in reality, a piece is missing to make the connection all around the perimeter. After-sales purchases are still complicated to get everything perfect. Of the last 4 purchases, 2 were perfect including the last one, the net. Very good reception on the phone otherwise which facilitates the order
fast and complete delivery. no surprises
Quick response to my question, correct order and delivery was very fast
Quality trampoline, fast shipping.
Perfect delivery
Order of the Boostup 360 trampoline to replace an old trampoline. Impeccable delivery and packaging. The trampoline is easy to assemble with the instructions (in 2 hours alone). The structure is very robust and the black finish is superb. The bounce is excellent and the protective pads are quite thick, both for an adult and for my children aged 9 and 7. A small plus, certainly due to the stability of the trampoline, it is very quiet. Only point to improve: the size of the zipper of the net which is too small. I recommend this trampoline.
I am very satisfied I called France Trampoline to get information about the size of the pad The person who answered me was very pleasant very kind and gave me very good advice The order went well The delivery was very fast I am really very satisfied 👍👍
Satisfied
Very good service by phone but regarding the ordered net, I still can't find the door assembly (zip closure) very suitable. The bottom of the opening is 10cm too high and it would be much more practical to have a horizontal opening like for a tent.
Very satisfied with my order.
a quality service and fast delivery
Serious and responsive company
Perfect! Bring and store it safely. Thank you
Material compatible with my 10-year-old trampoline
Satisfactory
Very good welcome. Effective response and help with the order. Thank you
One star less for delivery: Wrong order sent on your part then delivery service below everything.
Compliant with the order and delivery time as well. Too bad that all the spare parts of a trampoline we are replacing are more expensive than a new trampoline.
Fast and efficient customer service as the package was received with the original box of the damaged zip line. Zip line price a bit high
Very good product, quality materials and solid design, nothing to compare with the products found in large sports stores or online at unbeatable prices but with a quality and safety that leaves much to be desired. Assembling the trampoline is a bit long but it's worth it! I do not regret it, and if I had to do it again I would buy again with my eyes closed from France Trampoline!
Following an incident with the trampoline due to a gust of wind, I was very satisfied with my phone interaction with customer service, very pleasant and efficient. Fast delivery Thank you
Efficiency, speed.
Very good
Quick order of spare parts; fast delivery; well-wrapped material
Very satisfactory products, fast delivery and easy assembly
Perfect products and very nice quality.
Item received quickly. Very good product, very detailed instructions.
Perfect
First order with France Trampoline (climbing dome) and I am very happy as is my son.
Good product and quality
Excellent product. Reliable and efficient service.