Guaranteed Reviews Company
4.7/5 22 214 customer reviews
Verified review
5/5

1st order. Perfect service, handling and tracking of the order, precise and fast delivery. Nothing to report

Verified review
5/5

Delivery on time. Good quality of the supplied material. A small explanatory notice would have been appreciated.

Verified review
5/5

Trampoline purchased 8 years ago. The net and the padded surround were damaged. I contacted France trampoline by phone and although my trampoline model apparently is no longer manufactured, I was able to find the parts to change without any problem. Thank you France trampoline

Verified review
5/5

Hello, The delivery went well, the assembly was a bit more complex especially on the finishing of the band that is fixed around the trampoline and I noticed a hole in the net. Best regards ***

Verified review
5/5

Fast delivery, well-packaged material, complete and easy-to-understand assembly instructions.

Verified review
5/5

The processing was problem-free.

Verified review
5/5

Everything was perfect

Verified review
5/5

Excellent

Verified review
5/5

everything very good

Verified review
4/5

Nothing to report

Verified review
5/5

Great

Verified review
3/5

The product is very good, the assembly instructions need to be completely revised, the person who wrote it couldn't assemble the trampoline with it!!! And as for the carrier, it was a disaster, he comes to deliver to a private individual with a huge truck and leaves the package by the roadside, a pallet of 350 kgs!!! And on top of that, he is very unpleasant. If I had been informed that I would be delivered by the roadside, I would not have ordered the product. Consequently, I am not satisfied with the delivery.

Reply from France Trampoline

Hello Sir, Thank you for your message. We are sorry that the instructions did not seem clear enough to you. We acknowledge that improvements are necessary in this area, and please know that we are actively working on it. Our team is available from Monday to Friday, from 9 am to 5:30 pm, to answer all your questions and assist you. Regarding the delivery conditions, we are also sorry for the inconveniences encountered. We have sent you an email to obtain more details about the situation. If the agreed delivery address was not accessible by a van-type truck (minimum 30m3), it is possible that you discussed another delivery location with the carrier. We would like to understand what happened in order to find a solution to compensate for the situation encountered. Despite these difficulties, we hope that your trampoline gives you complete satisfaction. Again, our apologies for these inconveniences. Best regards. The France Trampoline team.

Verified review
5/5

Changing the protective net of our trampoline. Quality net and changed in a short time as the assembly is easy. Order arrived very quickly. In short, perfect!

Verified review
5/5

Excellent except for the delay.

Verified review
4/5

Product clearly of good quality and a good quality/price ratio but assembly is not simple even if the assembly guide is clear. Plan half a day with 2 (strong ones to stretch the mat ;o)).

Verified review
5/5

Order received as soon as France Trampoline was restocked. Good reception.

Verified review
3/5

12 years ago, I chose France Trampoline for the quality of the material, which has been confirmed. I have made other orders that were of good quality. This last order does not meet the brand's level of requirement. I am deeply disappointed to find that the parts are of mediocre quality and significantly inferior to the original parts. Very low-end and of poor resistance.

Reply from France Trampoline

Hello, Thank you for your feedback. We are sorry that you are disappointed with the quality of the parts from your last order. It is important to note that the trampoline you purchased 12 years ago is now part of our mid-range. This explains why the current parts may seem less robust compared to those from your initial purchase. We also offer parts for our higher range, such as the Boost'Up model, which offer a much higher quality of parts. These parts are compatible with your current trampoline if you wish to regain the durability and quality you were used to. Do not hesitate to contact us if you would like more information about these options. Best regards, The France Trampoline team.

Verified review
5/5

Very well passed.

Verified review
4/5

Spare parts are good but expensive compared to the price of the complete product (trampoline). No indication on how to attach the product to the trampoline mat. Please let me know how to attach the provided elastics to the purchased protective mat…

Verified review
4/5

Satisfied despite a slightly high shipping price.

Verified review
5/5

Fast delivery. High quality product as always with France Trampoline.

Verified review
5/5

Quality material and easy to assemble.

Verified review
5/5

Best product compared to several years.

Verified review
1/5

It is outrageous that you have to pay for both shipping routes when returning an item, and the return is more expensive than the shipping.

Reply from France Trampoline

Good day Madam, thank you very much for your message. We sincerely apologize that the ordered product did not meet your expectations. We would like to point out that, as stated on our website and in our General Terms and Conditions, you bear the costs for the return unless the order contains defective items or the received product does not correspond to what you ordered. This information was also provided to you when applying for the return. We strive to make our General Terms and Conditions as transparent as possible and regret that we could not fully meet your expectations. For further information, we are always at your disposal. Best regards, The France Trampoline Team

Verified review
5/5

Fast and correct delivery.

Verified review
5/5

Product conforms and fast delivery.

Verified review
3/5

Horrible assembly. Very complicated, really minimal instructions compared to Decathlon, for example. I hope we are paying for the quality of the material because so far I am rather disappointed. Moreover, we broke the rod that needs to be slid into the net to hold it up on the poles…

Reply from France Trampoline

Hello Sir, Thank you for your message. We are sorry that the instructions did not seem clear enough to you. We acknowledge that there are aspects to improve, and rest assured that we are actively working to perfect them. Please know that our team is available from Monday to Friday, from 9 am to 5:30 pm, to answer all your questions and provide you with the necessary assistance. Regarding the fiberglass arcs that you broke, we regret that you did not contact us immediately. We could have sent you a replacement arc without delay. We have sent you an email to see if you are still interested in receiving a new arc. We still hope that your trampoline brings you satisfaction. Do not hesitate to get back to us for any other questions or needs. Thank you again for your understanding and patience. We remain at your disposal for any further information. Best regards, The France Trampoline team.

Verified review
4/5

The trampoline seems to be of good quality: heavy material, wide tubes. Small downside: the tubes are difficult to assemble, I had to use a large pliers to hold the T folded and sometimes a hammer to drive the horizontal bars onto the Ts...

Verified review
4/5

Ease of exchanges and speed of delivery. The product is of good quality.

Verified review
5/5

I ordered 3 spring protectors for professional use trampolines. Good quality product, well above the public model. However, I did have an unexplained tear in one of the covers. I emailed their customer service and was contacted... 20 minutes later!!! It's rare enough to be noted. Especially since they immediately sent me a new cover without further discussion, really very professional as a company.

Verified review
5/5

I placed an order for parts to restore my trampoline already purchased from France Trampoline. I was called back to adjust the order. Friendly contact. Thank you.

Verified review
4/5

Fast delivery but assembly was not simple. Some explanations in addition to the drawings would be a plus. Once assembled, I wonder how I will disassemble it for winter. But otherwise, the kids are delighted!

Verified review
5/5

During the order, the product was out of stock with an approximate delay announced that we received with a maximum delay of 1-2 weeks! Very good quality product that met our expectations!

Verified review
5/5

Very good

Verified review
5/5

Very responsive for the order (net + mat) Received the order very quickly. Very well packaged Very good quality

Verified review
4/5

Last year my request was overlooked, this year, impeccable handling under warranty of the requested parts. Fast delivery and very nice person on the phone. Thank you

Verified review
5/5

Could you add a few more small details in the instruction manual, other than that nothing to report, the product is excellent.

Verified review
5/5

Fast delivery. Always excellent quality of products.

Verified review
5/5

Perfect

Verified review
5/5

Very responsive and professional customer service. Following the receipt of a jumping mat where a hook was missing, a new one was sent the same day.

Verified review
5/5

Very good, helpful, smiling, friendly.

Verified review
5/5

Quality material, delivered quickly. The only downside is the instructions which are a bit vague at times. I recommend this trampoline and this supplier!

Verified review
5/5

Top

Verified review
5/5

The problem is in the transport as my package arrived open in 2 places and the hoops could easily come out as they slipped between each other.

Verified review
3/5

Lack of information regarding the delivery date.

Reply from France Trampoline

Hello Sir, Thank you for your feedback. When making a purchase, we inform our customers that the delivery time is generally between 2 and 5 working days after the package has been handed over to the carrier. Normally, once the package is taken in charge, the carrier contacts you by email and SMS to provide you with the tracking number of your order. Additionally, when it is ready to deliver your package, they will contact you to set a delivery date. We sincerely apologize if this did not go as planned. We still hope that the net will meet your expectations. If you need anything, do not hesitate to contact us. We remain at your disposal for any further information. Have a nice day, Best regards. The France Trampoline team.

Verified review
5/5

Delivery time very good, top quality, the manual is missing for novices, which is a shame.

Verified review
5/5

Nothing to report

Verified review
5/5

Impeccable service

Verified review
5/5

In replacement of an identical product, I recommended without hesitation

Verified review
5/5

Item back in stock on the scheduled date, very fast delivery and super good quality item

Loading...
Back to top