We bought our trampoline 8 years ago; very solid, never moved, good quality but has deteriorated with the weather conditions as it was never stored or disassembled the net. That's why we ordered a new net and frame to fully enjoy our Jump 360 trampoline again.
I am very happy with the service, I was advised on the parts to repair my trampoline and was sent a basket already ready to validate. In the end, the trampoline is like new!
Very professional, attentive to the customer
I needed to contact them before the purchase to ensure I was ordering the right product (replacement jumping mat) that I needed and before delivery (lockdown period delaying it). Both times, I was welcomed well and received clear, precise answers that later proved to be correct. Package arrived in very good condition. I only gave 4 stars because the paint from the designs on the mat slightly stained the children's synthetic clothes; too bad.
Professional and commercial
Hello, To this day I still have not received the 4 stakes ordered. I sent you a message by email but have not yet received a response. I also contacted the company that delivered to me but... no stakes. Could you please search for the whereabouts of the stakes?
Hello, According to our information, your order was delivered on Friday, April 10th. Do not hesitate to contact us by phone or email for more information. Best regards, The France Trampoline team
We received the order on April 8th, noticed a defect in the net and reported it by email that evening.......still no response!!!!!
Hello, and thank you for taking the time to leave us a comment. We apologize for the delays in our response, due to a team operating with reduced staff since the beginning of the health confinement. We are doing everything we can to respond to you quickly, and we apologize for the inconvenience caused. Counting on your understanding, The France Trampoline team
I had difficulty getting information about the order... the shipment was very long without any information, to this day I still have not received all the ordered products, but I have been billed and charged
Hello, We confirm that your order was shipped on April 7th and handed over to the DPD carrier for delivery. We are contacting them to get more information regarding your package. We remain at your disposal for any further information. The France Trampoline team
Very good feeling about the delivery, overall service,...
True professionals, attentive and responsive to all requests. Already a customer since 2014, they remain at the top.
Very good solid and durable product! Fast delivery very good!
Correct delivery and packaging. Quality product.
Very good telephone reception that quickly allowed me to resolve my problem.
Perfect. Good order tracking, top customer service.
Quick, friendly, and competent telephone reception.
Nothing to report
Delivery in accordance with my order. Perfect!
no problems with delivery nor apparently with the quality; assembly instructions were unclear, had to go online to find clear explanations, a waste of time....
Despite a complicated period (COVID-19) the delivery was fast
very good product. fast delivery
Efficient and fast, great service, you can order with your eyes closed!
Order of a new jumping mat received quite quickly given the confinement situation. Well done. Quality product. The old one was 6 years old. The trampoline itself has not aged.
Professional, nothing to say. Fast and efficient. Thank you
Quality products
I appreciated receiving a questionnaire to ensure that the ordered product is compliant.
I called because during this particular period we are going through I was not sure about the process and I was also unsure about my dimensions. Just a jumping mat to repurchase. I had a very pleasant advisor who was able to answer and guide me. The package arrived and 30 minutes later it was set up..thank you for this pleasant service and the speed of the deadlines. I will come back to you as soon as needed especially since it is a French company..thank you
Fast, very correct packaging, quick response if questions
Always very good quality material. A bit expensive but lasts over time.
Professional team, attentive to the customer. Product received well packaged and of quite good quality.
Fast delivery despite the Covid 19 crisis! The net has not yet been replaced; the attachment system under the platform is a bit different from the original net! We hope that the installation will be just as simple! Best regards
Product conforms to the description.
Quality customer service. Nothing to report.
Good service and deadline respected
I am happy because you are even careful when ordering 2 different products for different trampoline sizes! Very good team
***
very good
Perfect
Nothing to say; everything went well
Slightly longer delay than initially planned but delivery was well organized during this particular period
Product meets my expectations, of good quality.
very good, order conforms to the description on the internet, of high quality, received on time.
Always very good service, fast and efficient. Spare parts are easy to order to refurbish a trampoline purchased from France Trampoline.
A bit slow but given the period we are lenient...
Very good product, great customer service, fast delivery
good
Very professional in meeting our expectations. Very sturdy trampoline, allows for very good jump quality for athletes
Very good service. Super quality and fast delivery. A brand new trampoline. Thank you
very serious, recommend spare parts are always available, very professional, respects delivery deadlines
Nothing to report. Perfect.
Super fast delivery despite the current health situation